Integrasjon med kundesystemer
Det er viktig å spørre kunden om status ved viktige milepæler i kundeforholdet. Noen eksempler er:
  • Kunden har vært hos dere en viss tid og sannsynligvis gjort seg opp en mening om dere som leverandør.
  • Kunden har fått en leveranse fra dere.
  • Kunden har forlatt dere til fordel for en annen leverandør.
I alle disse tilfellene er det nyttig med tilbakemeldinger fra kunden. Hvordan opplever han forholdet til dere? Hvorfor har han eventuelt forlatt dere?

Easyfact kan selvsagt brukes til dette ved at kundenes e-postadresser manuelt legges inn fra kundesystemet fortløpende når slike hendelser oppstår. Men hvis dere har mange kunder, er dette selvsagt et tidskrevende rutinearbeid.

Hva om kundesystemet/fakturasystemet kunne mate denne informasjonen direkte inn i Easyfact? Det hadde automatisert hele prosessen, og alt dere hadde trengt å gjøre var å hente ut rapporter.

Ta kontakt med oss dersom dere ønsker å få utredet mulighetene for dette.

Easyfact AS


Copyright © Easyfact 2017