Nyhetsbrev-header3.gif
 
 
   
Behold kundene dine
I de fleste bransjer er konkurransen hard. Dersom kundene dine ikke er fornøyde velger de fort konkurrentene dine.

Det krever mindre innsats å beholde eksisterende kunder enn å skaffe nye. Derfor er det viktig å lytte til kundene og tilpasse seg deres behov. Du bør kontinuerlig sørge for å motta innspill og iverksette nødvendige tiltak slik at du posisjonerer deg best mulig i forhold til dine konkurrenter.

Bruk ditt Easyfact-abonnement til å spørre kundene dine!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nyheter i verktøyet
Her er de viktigste nyhetene i Easyfact-verktøyet siden siste nyhetsbrev. Husk å gi tilbakemelding til oss dersom du har egne ønsker.
 
 
 
 
 
Flere språk
Du kan nå gjennomføre spørreundersøkelser også på tysk og fransk, svensk, dansk i tillegg til bokmål, nynorsk og engelsk.
Les mer
 
Excel-format
Du kan nå velge mellom ulike formater for den nedlastbare Excel-filen. Dette gjør det enklere å bruke filen i statistikkverktøy som SPSS.
Les mer
 
Bedre forhåndsvisning
Forhåndsvisning av spørreskjema skjer nå i samme nettleservindu som verktøyet, og blir dermed enklere å bruke.
Les mer
 
 
 
 
 
 
 
 
   
Har du mange respondenter?
Flere av våre kunder har etterspurt en abonnementstype med flere enn 1500 respondenter per undersøkelse. Vi har allerede tilbudt dette til enkeltkunder, men nå har vi laget et standardabonnement med navn Easfyact Ultimate. Abonnementet tilsvarer Easyfact Professional, men tillater inntil 5000 respondenter per undersøkelse.
Les mer om Easyfact Ultimate
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fornøyde kunder
Det er alltid hyggelig å ta med gode kundehistorier.
 
 
 
 
   
A-pressen har nå tatt i bruk Easyfact til ulike undersøkelser, både internt og eksternt. Det meget intuitive og enkle grensesnittet gjør at det er en svært lav terskel for å ta verktøyet i bruk, samtidig som det gir oss den funksjonalitet vi har behov for. Resultatet svarer absolutt til våre forventinger. Vi ønsker også å fremheve den gode oppfølgingen og kundeservicen fra Easyfact sin side.
- Anne Kari Jacobsen, analysesjef
Flere kundehistorier
 
 
 
Hvis du ikke lenger ønsker å motta epost fra oss kan svare på denne e-posten med "unsubscribe" i emne-feltet.