Nyhetsbrev-header3.gif
 
 
 
Nyhetsbrev om invitasjoner og påminnelser
Kjære bruker. Vi vier dette nyhetsbrevet til å snakke om utsending av invitasjoner og påminnelser fra undersøkelsene dine. Du vil få vite litt om hvordan du kan øke svarprosenten. Du får vite om ny og nyttig funksjonalitet. Og vi snakker litt om lover og regler det er viktig å kjenne til.
 
 
 
 
 
 
 
 
   
Hvordan øke svarprosenten?
Når du inviterer til en spørreundersøkelse, ber du om å få låne respondentenes tid i noen minutter. Din forespørsel bør være godt formulert og motivere respondenten til å svare. Hvis ikke blir invitasjonen din fort slettet. Vi vil gjerne gi deg noen tips som hjelper deg med å forbedre svarprosenten i undersøkelsen din.
Hvordan øke svarprosenten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nyheter i Easyfact
Disse nyhetene gjør det enklere for deg å håndtere invitasjoner og påminnelser.
 
 
 
 
Ukjente adresser
Nå håndterer Easyfact ukjente adresser for deg automatisk. Dersom en invitasjon kommer i retur, fanger Easyfact dette opp og registrerer at respondentens adresse er ukjent. Samtidig slipper du å få slike beskjeder via e-post.
Les om håndtering av ukjente adresser
 
Svarstatistikk
Easyfact presenterer nå svarstatistikk som tar hensyn til avmeldte respondenter og respondenter med ukjente adresser. Dermed får du et riktigere bilde av den reelle svarandelen. Du velger selv hvordan du ønsker å beregne svarprosenten.
Les om ny svarstatistikk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om uønsket e-post
Når man sender invitasjoner til respondenter, må man forholde seg til både juridiske og tekniske begrensninger. Her følger litt informasjon om dette.
 
 
 
 
   
Ikke send søppelpost
Det er ikke tillatt å sende e-post til hvem som helst. Du kan sende e-post til personer du allerede har en relasjon med, som kunder og ansatte. Hvis ikke må du på forhånd innhente samtykke før du sender en invitasjon.
Les mer om søppelpost
 
 
 
 
 
   
Søppelpost-filtre
Et søppelpost-filter (spam-filter) har som funksjon å fjerne uønsket e-post. Vi jobber kontinuerlig med å sørge for at e-post fra Easyfact ikke blir tolket som søppelpost, men dette påvirkes også av faktorer utenfor vår kontroll. Gi oss beskjed dersom respondentene skulle oppleve at e-post havner i søppelpost-mappen.
 
 
 
 
 
   
Husk avmelding av respondenter
Vis respekt for respondetene dine. Du må alltid avmelde respondenter som ikke ønsker å delta i undersøkelsen din. Hvis ikke risikerer du at de rapportere deg som søppelpost-avsender.
Les hvordan du avmelder respondenter
 
 
 
 
 
 
 
 
   
Trenger du flere respondenter?
Easyfact Standard, Professional og Ultimate tillater henholdsvis 300, 1500 og 5000 respondenter per undersøkelse. Trenger du flere respondenter enn ditt abonnement tillater? Det er enkelt og raskt å oppgradere. Du betaler kun mellomlegget for den gjenværende perioden av abonnementet ditt.
Priser og bestilling
 
 
 
 
 
 
Hvis du ikke lenger ønsker å motta epost fra oss kan svare på denne e-posten med "unsubscribe" i emne-feltet.